Po prepísaní článku môže ísť návštevnosť hore, zostať podobná ako doteraz alebo sa znížiť. Závisí to najmä od toho, ako veľmi sa obmenia kľúčové slová.
Ak nás čaká takáto úloha a potrebujeme, aby návštevnosť rástla, riadime sa týmito krokmi:
- Úplne nezahodíme celý článok, ale vylepšíme ho. Resp. bude prepracovanejší, dlhší, rieši viac problémov a viac do hĺbky. Ak treba rozsah informácií osekať, treba počítať s poklesom (ale nemusí prísť, závisí či sa odstránia hľadané slová).
- V Google Search Console si otvoríme „Search Results“ report, kde vložíme URL článku, ktorý chceme upraviť. Zobrazia sa tam kľúčové slová, na ktoré sa článok umiestňuje. Na tieto kľúčové slová by mal byť optimalizovaný aj nový článok. A úplne najlepšie je mať pripravenú aj analýzu kľúčových slov.
Túto odpoveď sme pôvodne publikovali v diskusii na https://www.facebook.com/groups/marketeri/permalink/2429602357083132/ .